Neformaliojo vyresniųjų suaugusiųjų švietimo Lietuvoje situacijos analizė ir rekomendacijos

2019-03-08

Mokymasis vyresniame amžiuje yra ypač svarbus gyventojų sveikatai ir socialinei integracijai. Nepaisant to, statistika atskleidžia, jog Lietuvoje mokosi mažiau nei 1 proc. 65 m. sulaukusių asmenų. Be to, mūsų šalyje vis dar trūksta aiškios vyresniųjų suaugusiųjų švietimo strategijos. Atlikęs išsamią situacijos analizę, Nacionalinis švietimo NVO tinklas ragina švietimo politikos formuotojus prisiimti atsakomybę ir investuoti į vyresniųjų suaugusiųjų mokymąsi, užtikrinti efektyvų ES investicijų panaudojimą ir įgalinti socialinius partnerius.

 

Skaitykite Neformaliojo vyresniųjų suaugusiųjų švietimo Lietuvoje studijos santrauką ir susipažinkite su joje pateikiamais siūlymais:

 

 

Pilną Studijos versiją rasite čia: