Naujoje Nacionalinio švietimo NVO tinklo inicijuotoje pokalbių serijoje „NVO pokalbiai“ komunikacijos, IT ir duomenų apsaugos ekspertai kalba aktualiausiomis šiandienos temomis. Trijų pokalbių serijoje skirtoje organizacijoms ir pilietinės visuomenės veikėjams, savo sričių specialistai dalijasi įžvalgomis ir patarimais kaip nevyriausybinėms organizacijoms būti stiprioms, veiksmingoms ir atsparioms išorės grėsmėms.
Pokalbių laidą sekti galite Spotify platformoje šiuo adresu.
Pirmojoje laidoje „Ką daryti, kad komunikacija būtų efektyvi?“ Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto docentė Renata Matkevičienė kalbina komunikacijos ekspertus Liutaurą Ulevičių ir Jolantą Gužaitę Kvintus. Joje nagrinėjami tokie klausimai kaip, kas iš tiesų yra komunikacija, kokias tikslines grupes rinktis organizacijai, ką daryti, kai reikia komunikuoti čia ir dabar?
Pokalbio klausykite Spotify arba Anchor.fm.
Antroje laidoje „Kaip mus veikia informacija?“ Pokalbis su psichologe psichoterapeute Aušra Kuriene ir IT komunikacijų specialistu, technologijų entuziastu Jonu Mileriumi. Jame gvildenami tokie klausimai: kaip rasti sveiką balansą: būti informuotu bet nepaskęsti; kaip išlikti informacinėje erdvėje; ar vaikus turėtume mokyti naudotis technologijomis taip kaip valgyti šaukštu? Pokalbį moderuoja saugumo ir informacinio raštingumo ekspertė Dalia Bankauskaitė.
Pokalbio klausykite Spotify arba Anchor.fm.
Trečiojoje laidoje „Kaip užtikrinti duomenų apsaugą organizacijoje?“ tinklo atstovė visuomenininkė Aušrinė Diržinskaitė kalbasi su Lietuvos vartotojų aljanso atstovu Ryčiu Jokubausku ir teisininke Daiva Dumčiuviene. Pokalbyje aptariama, ką reiškia duomenų apsauga NVO, ar organizacijoms galioja tokios pačios taisyklės kaip ir verslo įmonėms, kaip užtikrinti duomenų apsaugą NVO turint labai ribotus resursus ir kas organizacijoje turėtų būti atsakingas už tai?
Pokalbio klausykite Spotify arba Anchor.fm.
Pokalbių serija rengiama pagal EEE finansinio mechanizmo finansuojamo Aktyvių piliečių fondo projektą „Švietimas po NVO didinamuoju stiklu“